Varmt hjärta :)

Igår när jag klev av bussen i stallet och gick ner för vägen förbi den stora hagen så ropade jag på Bea, och genast kom hon galopperande upp till staketet och följde mig hela vägen till stallet där hon stannade och gnäggade :) Jag vet att hon inte känner igen mig ännu, men jag blev väldigt varm om hjärtat över att hon är så glad och att hon verkar trivas så pass bra :)

Idag ska jag fara förbi Maria, en kompis till mig och låna hennes tvättmaskin :P
Vi har nämligen ingen där vi bor.
Vi är på jakt efter ny lägenhet så vi får se vad vi hittar!
Sen ska jag iväg till stallet igen :)

Vi hööörs!

John <3


Kommentarer
Postat av: Per Hannlöv

Är du hemma?

Imorgon den 1 okt fyller Sara 21 år.

Grattis!!!!!

2009-09-30 @ 18:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0