Inte länge kvar!

Sitter hos mamma och skriver ut e-biljetterna till Norge nu!
Vi far i övermorgon! Det ska bli skönt att komma tillbaka.
Vi har ju som saknat det båda två, det är något speciellt med vårat grannland :)
Tjihoo, here we go again!




Tänkte litegrann på igår också,
haha shit så patetiska vissa små människor är.
Och igentligen, varför lägga sig i allt?
Är det bra att skälla på en kompis,
om något som inte den personen har gjort,
om något som man inte har ett skit med att göra?
Jag tycker det är taskigt mot alla parter,
speciellt när man inte menar något illa.
Fast det är ju bara jag det.
Du, å andra sidan,
har väl alltid varit mycket för att snacka skit,
gå bakom ryggen på andra och säga åt dom vad dom ska tycka.
Personligen tycker jag det är fel,
men efter vad jag har hört och sett av dig,
så är du inte en kompis jag skulle vilja ha.
Och jag hoppas verkligen J inser det snart också,
det börjar ju klarna för honom.
Vi får väl se, vi lämnar ju landet nu så!
Hakuna Matata, eller hur sa vi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0