Brekke Huldra

Jag har tänkt köpa häst :)
Har ju haft så mycket med hästar att göra sedan jag var liten, har alltid varit en stor hästtjej!
Men nu när jag flyttade till Norge så blev hästarna kvar i Sverige, så jag saknar dom!
Jag har hittat ett underbart litet kallblodssto från tromsö som jag ska ta på prov i en månad eller två :)
Hon kallas för Bea och är 13 år !
Hon verkar vara en alldeles underbar liten häst så jag tror det blir supert!
Hon kommer redan på söndag till mig :D

Så här ser hon ut, visst är hon söt? :D


Kommentarer
Postat av: Ancha

Hon är jätte fin, har du stallet nära vart du bor då?

Hur går det med vovven, trivs hon i Norge?

/Ancha och tova

2009-09-23 @ 17:59:30
Postat av: Therese

Jättesööt pålle! :D

2009-09-25 @ 15:21:29
URL: http://tessnordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0