Svenskar, vars är ni? :/

Jag vill ha meeeer samtal och sms från Sverige :(
Jag är faktiskt inte så långt borta och jag vill ju höra hur det är med er!
Skriva och berätta hur ni har det...

Idag regnar det här.. förbannat tråkigt, men vad ska man göra åt det?
Jag är inte Gud precis.
Ska nog fara ut en sväng med Biffen idag, fast jag har sjuk träningsverk efter att
ha masat Bea upp och ner för backen igår tills hon var helt slut :)
Vilket jag är nöjd med, för det behöver hon!

Om ett par dagar kommer soffan till lägenheten,
igår fick vi tvättmaskinen som fungerar sjukt bra :D
En tvättmaskin är en sak man tar för givet allt för ofta,
shit vad det är jobbigt att inte ha någon!
Mer creds till tvättmaskiner!




Don't waste your time on me you're already the voice inside my head
I miss you, I miss you
Don't waste your time on me you're already the voice inside my head
I miss you, I miss you























Kom och hälsa på, jag har stor lägenhet med mycket plats :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0