Städa, städa, varje fredag och så varje jul....

... det tycker jag är kul..

Eller så inte :P För er som inte såg pippi långstrump när ni var små så var det där en sång ur en av filmerna ;P
Jaaa, åhhh vad sugen jag blev på att se det nu :( Man kanske kan ladda hem? Ska höra med Jåånn, han vet :)

Ikväll ska vi städa ur den gamla lägenheten våran, så vi får tillbaka depositum :)
Idag har vi varit och tittat på soffor, och vi hittade en skitsnygg från fagmöbler, med grova svarta och vita trådar i tyget.. ska fota när vi får hem den :) Fast det tar nog fyra veckor, för den måste beställas :/ Dom hade bara den bruna på lager och vi ska ju ha ett svart/vitt tv-rum :)

Idag är det exakt en vecka kvar tills min familj kommer med lastbilen från Sverige och alla våra prylar! wihoo!
Ska bli jävligt skönt att få lite mer möbler :P Och få hit en större pc än min lilla som är 8 tum :P Vi har också beställt barbordet som vi ska ha på väggen i köket, och barstolarna från bohus =)
Blir nog riktigt snyggt tror jag!

Nu ska jag springa och hämta älskling på en annan plats i telenor-byggnaden, så ska jag pussa massa på honom för att han har varit borta nästan hela dagen, och sen ska vi hem, mäta upp hur stor plats i tv-rummet som våran soffa kommer ta och sen ska vi till Rollnes och städa :)

Imorgon är det jobb igen..




Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja jag vet. ska försöka ta det lite lugnt...men man är ju så envis och vill börja jobba typ NU så man kanske pressar sig lite väl mkt ibland ;)

2009-10-09 @ 20:29:08
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0