Singstar & World Tour

Igårkväll satt jag och John och sjöng i singstar och guitar hero :) Det var ganska skoj, jag sjöng B.Y.O.B :D Jag är sjukt bra på att skrika ;D Och så fick vi besök av lilla Jamie som sov hos oss inatt, en liten dvärg-pincher :) Hon sov väldigt nära mig, under täcket hela natten :P Jag brukar inte gilla pincher, men hon är sjukt söt :D

I morse var jag en sväng till stallet innan jobb och sen har jag och John varit och tittat på gardiner till lägenheten :) Vi hittade ett par gråa snygga till vardagsrummet och röd/svart/vita till köket! Jag kommer bara måsta sy om dom, men det är ju inga problem.. ska bara fixa en symaskin, jag tror inte jag ids göra det för hand :P Tur man har utbildningen iaf :) När jag får barn ska jag sy kläder till dom :D haha!

Och nuuuu sitter vi på jobb. Jobbar till klockan 8 ikväll. Vi har lite problem i teamet vårat just nu och jag hoppas verkligen att det löser sig, om det så innebär att en av oss mister jobbet.. Nåja, vi får se :P

Nu ska jag vara flitig! Fast jag måste erkänna att det är ganska skönt att det inte är så mkt kö på fasttelefoni som det är på mobil :)

Ikväll ska vi mysa och se House!

Snart kommer mamma och familjen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0