Ny lägenhet!

Jag och John har fått oss världens mysigaste lägenhet!
I ett gammalt hus mitt i centrum, 100 meter från jobbet :)
Huset är byggt 1913, så det är nästan hundra år gammalt :D
Själva lägneheten är jättestor, 104kvm, med två sovrum och två vardagsrum.



Vi ska se hur vi ska kunna fylla ut den med möbler :)
Vi har ju bara med oss kläder till Norge.. men vi ska ta en sväng till Sverige och hämta.
Den här kylen och frysen ska vi köpa nu, för det följer inte med i Norge:



Jaa, det blir nog bra tror jag, så fort vi får dit möbler och tv och Johns högtalare :)
Mysigt, mysigt..

Nu är det bara och komma och hälsa på, för plats har vi så det räcker och blir över!! ;D


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad kul med en ny lägenhet=) Vad kostar den? Tänkte när den är så stor. Visa bilder inne i läggan sen=P

2009-10-05 @ 20:15:02
URL: http://angiiie.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja, vad kul! Själv vill jag inte flytta från våran lägga=P Jag är snål och vill spara pengarna=P Hoppas ni kommer trivas nu!

2009-10-06 @ 11:13:34
URL: http://angiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0