Möbler!

Nu har vi äntligen fått lite möbler till lägenheten!
Familjen Nilsson kom körande på fredagen med en lastbil full i grejer!
Helgen har varit full av snickrande, sy gardiner och spela TP på ps3!
Har varit riktigt mysigt att ha dom här i helgen!
Och inatt ska jag och John sova i en säng :) hihi

Så här blev det:

 












Vi har inte fått den riktiga soffan ännu,
och vi ska köpa mattor, tavlor och en del annat.
En till röd barstol i köket väntar vi också på.

Men det är detta vi fått till i helgen :)
Börjar bli riktigt hemtrevligt nu! :D

Nu ska jag snart till stallet och ut och rida Brief Encounter :D


Kommentarer
Postat av: ancha och tova

Jag gillar köket å dess färger starkt, precis i min smak =)

Sen verkar de vara en härlig lgh ni hittat, hoppas att ni ska trivas.

Ha en bra vecka! /Ancha å Tova

2009-10-19 @ 09:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0