Jag känner mig som ett blääää..

Jaa, jag vet inte hur jag annars ska förklara hur jag känner mig idag. Jag vill bara lägga mig på golvet och säga "bläääääääääää", resten av dagen! Huvudet är tungt, jag får en tung känsla i bröstkorgen när jag tänker på hur många timmar det är kvar på jobb, jag vet att det kommer in ett nytt samtal på min telefon här bredvid så fort jag loggar mig in igen och det finns inte en minut till att ta det lite lugnt..

Idag ska vi ju fara och städa ur lägenheten. Men jag är så sjukt lätt-irriterad idag så jag kommer bara fräsa åt allt och alla. Sånna här dagar borde man vara ensam, och man borde verkligen inte sitta i kundservice och försöka vara trevlig med lunderna som ringer in. Men jag gör mitt bästa. Dom vet ju faktiskt inte att jag har en dålig dag idag.

Det är bara 6 dagar kvar nu tills mammas familj kommer till Norge :)
Det ska bli roligt att ha dom på besök,och de ska bli skönt att få lite mer möbler.
Den nya luft-madrassen fungerar för övrigt greit, men det ska bli skönt med en säng.

Jobb idag är travelt...
och jag har hål i en socka :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0