Inredning

Vi har ju två vardagsrum i våran nya lägenhet, som vi föresten har sovit första natten i nu inatt :) Kallt var det, som tusan :P Men det känns väldigt skönt att ha flyttat in :)
Här har jag samlat ihop lite saker, mest för att jag själv ska komma ihåg vad jag ska handla!
Hur som helst ja, så har vi två vardagsrum och det ena ska jag inreda helt i limegrönt och vitt!
Väggarna är vita och taket är vitt :)



 

Jaa jag tror det blir bra :)

Nu kommer jag väl inte köpa exakt dom där sakerna.. men vi får väl se!

Limegrönt och vitt ska det vara ivartfall!

John ska få inreda det andra vardagsrummet själv, tror han ville ha svart-vitt. Det enda jag har sagt att jag vill ha är en mörk-grå soffa, för den är lättast att hålla ren :D Jag ska visa er bilder på hur det ser ut inuti lägenheten så fort jag får dom ur n95:en ;P
Ha de koselig, allesammen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0