Halloween =)

I helgen är det Halloween =) Mest på lördagen då det är Halloween-afton ;D
I Norge är inte Halloween så stort, men det är ju såklart vad man gör det till.
Jag och min avdelning ska ha fest imorgon, men får se hur jag gör eftersom jag jobbar till 7.
Tanken var att jag och Maria skulle på festen, men den börjar 7 så vi får se hur det blir.
Har lust att vara hemma med John, äta god mat, godis och se skräckfilm med tända ljus :D
Men det kan vi annars göra på lördagen :)

Soffan våran är på väg från faaag-möbler som John säger :P
Så antingen får vi den i slutet av denna vecka, eller början på nästa.
Dom kan ju vara bra att ha när vi får besök från Sverige :P
Idag ska vi fara med Jokke efter jobb och hämta den sista barstolen :)
Jag har väldig lust att köpa en matta också :P
Vi får väl se vad vi införskaffar oss =)

Vi ska beställa tavlor också från Sverige från den här sidan.
Sjukt mycket snygga tavlor har dom!

Den här ska vi ha i vardagsrummet ovanför teven:


Den här ska vi ha i köket ovanför bar-bordet:

Den här vill jag ha i mitt lime-gröna badrum:

Och den här vill jag ha i sovrummet ovanför sängen:


Snygga tavlor va? =)
Superbra sida och inte så dyrt heller!
Nu ska jag jobba mer ;P


Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

visst är den fräck!:) hihi! jättefina tavlor

2009-10-29 @ 12:38:02
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

härma febb ? ;S

2009-10-29 @ 13:20:37
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0