Födelsedag!

Igår fyllde jag 21 år :)
Vill börja med att säga stort tack till alla hundra hälsningar jag fått :D
Tror inte jag har hunnit säga tack till alla ännu !

Dagen igår började med mysig frukost på sängen från älskling!
Kinderägg, yogurth och äpplejuice :)
En perfekt frukost!
Sen på jobb fick jag en bit tårta och på skärmarna i huset stog det stort:
"Gratulerer Sara Nilsson på bursdagen"
Efter jobb for jag till stallet och for ut på ridtur med Bea :)
Och när jag kom hem hade världens bästa John lagat supergod middag med kladdkaka till efterätt!
Jag fick en mysig herkules-kudde och en stekspade i present :)
Kvällen blev lugn, vi såg på House och bara myste!
Älskar dig, Underbara!

Idag är det fredag! Och efter jobb ska jag och Maria till stallet.
Hon ska rida tinkern Storm :)
Imorgon ska jag och John fara och titta på ett hus och en lägenhet.
Vi får se vars det blir vi flyttar, mest troligt lägenheten.
Det var två sovrum, så då kan vi ta hit besök från sverige :)
Mina småbröder har ju varit sugna på att komma och hälsa på ;D



Nu ska jag arbeta vidare!
Puss, adjö.


Kommentarer
Postat av: m

grattis i efterskott.. : )

2009-10-19 @ 20:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0