Svenskar och Spolarvätska

I helgen har Johns kompisar varit på besök från Sverige.
Riktigt trevligt hade vi med en massa fest och god mat :D
Jag orkar inte dra igenom allt vi gjort, men en sak kan jag säga.
Jag och John blev fett lurade när Oskar och Nils kommer med 8 liter spolarvätska och börjar dricka.
Oskar hade tyligen "läst på flashback" att det gick.
Tydligen så var det inte alls spolarvätska,
 utan HB med karamellfärg för att dom skulle kunna ta det genom tullen!
GENIALT! :P

Nu är vi tillbaka på jobb efter en full (!) helg.
John är på någon föreläsning ikväll och kommer inte hem förrän 9.
Men det är ju lika bra, för jag ska direkt till stallet när jag slutar klockan 8 :)
Ikväll blir det en jääävligt lugn kväll.
Min skalle sprängs snart...

Ha det gott, folkens :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0