Hästar och pc-briller.

Har varit hos optikern på morgonen och fått beställt mig glasögon som jag ska ha på jobb och när jag ser tv.
I TILLÄGG till linserna jag har.
Snacka om dålig syn...
jag är i liv och praktik blind utan linser.



I söndags var jag och John på travbanan här i Harstad eftersom 4 hästar från stallet skulle starta v5!
Vi satsade 200 kronor på Aicha och vann 536.- ;D
Inte helt fel, så på kvällen drog vi med Monica och käkade på Milano.
Deras vegetariska pasta är värd att dööö för!
Och det är bara ca 15m från våran ytterdörr till deras ingång ^^ wihoho

På torsdag kommer Jonas, Nisse och Oskar från älvsbyn :)
Ska bli fett skoj!
Jag var och köpte mig en ny klänning i morse som jag ska ha på fredag =)
Dom tar också med sig mina hästsaker <3 från Sverige :)



Jag är också i fullt letande efter en liten shetlandsponny,
som sällskap till hingsten min.
En vallack då såklart...
så om det är någon som vet om en liten vän som behöver nytt hem så kan ni mejla ;)
[email protected]





THX ;>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0