Sommar, nya sandaler och lön :)

Ja, idag är det fint väder och jag har fått lön :) Har vart och köpt mig ett par nya tofflor/sandaler, för jag tyckte jag förtjänade det ;) haha! Och så köpte jag mig några nya smycken . Det är så lätt att shoppa när det börjar bli sommar! :)

Och gissa vad jag gör idag? JOBBAR! :p Igår var jag faktiskt ledig och jag är ledig hela helgen också! Det ska bli så jävla skönt. Sen efter helgen är det bara 3 dagar till jobb och sen... SVERIGE!

Jag och John har gjort nåt busigt.. vi har beställt en resa till sthlm, och sen ska vi bara sitta på arlanda tills det kommer ett lämpligt sista minuten-erbjudande så drar vi utomlands :D Och det gör vi nästa lördag :) Så alltså... 6 dagar till i Norge, 2 dagar i Sverige och 7 dagar i ett varmt land :D wiihoo!


Här är tofflorna jag köpte, fast svarta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0