Sliten idag...

... det är ganska konstigt att man kan vara hur jäääkla trött som helst vissa mornar och andra så är man jättepigg även om man sovit lika länge. Som inatt, jag somnade klockan elva typ igårkväll, fast jag var inte sådär jättetrött när jag la mig. Men jag brukar aldrig ha svårt att somna, så jag somnade ganska på en gång. Och eftersom jag inte var så trött, kan det då vara så att jag inte sov lika djupt och därför var tröttare idag på morgonen än om jag hade vart vaken två timmar till och sen sovit riktigt hårt två timmar mindre? ;P Jaa, jag vet inte riktigt.. det där med hur människor fungerar, speciellt skallen, är något jag aldrig förstått mig på :)

Idag är jag trött som fan, de är allt jag vet :P

Åh juste! Vet ni vad?!
På fredag kommer timbuktu hit till denna lilla stad Finnsnes uppe i nordnorge och ska ha en konsert, gratis dessutom! Det ska bli jävligt nice och det kommer garanterat vara en massa folk och sådär :) Sen på lördag är det natten till 17 maj som är Norges nationaldag, och det är ju typ större än nyårsafton för norrmännen ;P Så då ska det också festas :)



Nej nu ska jag göra mitt jobb.
Hörs  senare :)

Kommentarer
Postat av: Ancha & Tova

17 maj i norge är imponerande.

Ja var där med klassen i femman å hej vilket pompa å ståt det var där.

Tänk om vi oxå kunde ha de så här i sverige.

Ha det bra!

2009-05-11 @ 10:02:20
Postat av: jossan

svar: okej. puh! vilken tur, har alltid varit jätteorolig för att det ska bli fetaste hålet kvar hahah.. överdrivet, jag vet ;D hur är det med dig då? puss

2009-05-11 @ 10:14:53
URL: http://josefinekarbin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0