Nostalgi och potatisgratäng!

I helgen har min mamma vart och hälsat på här i Norge :) Hon är ganska söt. Jag har inte träffat henne så mycket sedan jag flyttade till Finnsnes, så de var mysigt att ha henne på besök. Jag har haft någon att klaga på när jag har ont och någon som stryker en över håret och säger att allt löser sig! Ja, det har vart bra att ha haft mamma på besök.. Vi har också lagat palt och gjort potatisgratäng :)

Igår laddade John hem Heroes of might and magic 3! Fy fan så skoj de där spelet är! Vi hade en riktigt nostalgitripp när vi satt och spelade till klockan 2 inatt. Jaa, nu är jag nog fast i det här spelet igen :) Och vi får se hur länge det sitter i sig...



Jag åt mjukglass i lördags för andra gången i år :) Min favorit är helt klart det runda tutti-frutti-strösslet och helst med lite chokladsås i en bägare. MMMM... mums :)

Vilken är din favorit? ;)



Kommentarer
Postat av: elin

sv: ja..:)

2009-05-04 @ 15:01:32
URL: http://elinochandrea.blogg.se/
Postat av: Leia

Hej hej!



Är allt bra?

Kramar

2009-05-04 @ 15:04:49
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0