Jaa, vad säger man?

"Så du ser ner på andra människor? De kanske inte har samma smak som dig. De kanske är glada för att vara just dom och de kanske skiter fullständigt ifall någon visslar till dem på krogen eller om de har stor näsa. Jag tror inte att de mår sämre, det finns faktiskt de som mår skitkasst men som är helt underbart vackra! "

-- Fick den här kommentaren på inlägget jag skrev igår och jag kunde ju bara inte låta bli att tänka att det är ju sånna här människor som verkligen vill låta bli att bry sig, men inte kan. För det jag skrev i det inlägget var inte alls menat som någon form av nedtryckande eller något mot andra människor. Det var bara en tanke som slog mig, att jag funderar ofta på hur dom tänker.. typ gamla människor om dom saknar tiden som ung och sådär.. jag har absolut inget emot någon form av människor, men nyfiken är jag ju! Och jag vet att det inte har något med utseende att göra om man är lycklig eller inte, men det tror jag inte man tror om man läser inlägget heller.. jo, om man tar åt sig. Men då får man ju kanske skylla sig själv.



Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: härligt att höra :) jo bra här med :) vad gör dudå? kram

2009-05-20 @ 11:55:08
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0