HEMMA I LULEÅ!!

Jag tror ingen riktigt förstår så mycket som jag har längtat hem! Det känns helt underbart att få vara i Luleå igen. Jag har vart med Robin och ätit på Max (shit, vad jag har saknat max) och sen skulle han på systemet, vill ni veta något kul? Jag köpte två bacardi watermelon bara för att det är gott och billigt!! haha aldrig att jag skulle tycka de var billigt med bacardi för ett halvår sedan! Men vafan, kostar dom hälften så lite som man är van vid så är de bara att njuta :)

Nu ska jag ta en promenix med Alle! Har verkligen saknat mina grabbar nu när jag vart i norge, och jag ska hinna ta igen ett halvår med dom nu under dom tre månaderna jag ska vara i Luleå i sommar :)

Imorrn ska jag till frisören och bleka slingor, och sen ska jag ha en hel-dag på stan =) Känns som om jag kommer shoppa som fan bara för att jag tycker att de är billigt :P Men John har ju skickat med mig sitt kontokort, så jag ska inte klaga! hehe

Ska bli ensamt som fan att sova utan darling inatt.. :( Första natten på typ tre månader. Nåja, jag ska väl klara det, har ju en lillebror, eller 5 som jag kan krypa ner bredvid :)

Puss alla härliga, det känns som om det kommer vara segt med uppdateringarna den kommande tiden, för på söndag åker ju jag och John till Kreta!! :D Sköt om er, och kom förbi Hansens i sommar :D


haha Sandra, saknar du inte skolan ibland? ;D

Kommentarer
Postat av: Lollo

Aha okej. Inte dåligt. Hm, det blir väl att festa här på byn och sen om det blir utgång eller inte vet man ju aldrig :p

2009-05-28 @ 20:34:12
URL: http://louisesodersten.blogg.se/
Postat av: Rebecka

okej :)

är det skönt att vara hemma igen då? :) kram!

2009-05-28 @ 22:01:42
URL: http://letmetellyouafashionstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0