Nytt inlägg

Ja, att bli inspirerad är något jag är bra på. Bli inspirerad av både situationer, platser och människor jag möter i mitt liv. Det handlar både om bra och dåliga erfarenheter, jag vet att alla människor har sin egen version av händelser som de delar med andra. Jag vet att i stort sett alla människor vänder historien till det bättre för en själv.
Som en själsfrände till mig brukar säga:
Det kommer aldrig finnas någon man älskar så mycket som sig själv.
Den människa som sa det är en person jag aldrig kommer att släppa ur mitt hjärta, vare sig jag vill eller inte. Vissa människor fastnar som tatueringar i ens själ och kropp och jag är glad att jag är märkt med allas signaturer jag mött. Även om vissa av dom bara lämnat en svag prick bland andras signaturer som fyller hela insidan av mig.

Jag älskar Dig mer än jag älskar mig själv. Jag tänkte på det ikväll när vi satt i soffan, jag lutade mig mot dig och Du höll om mig när jag grät som mest, mesig som jag är, till filmen där Will Smith donerar hela sig själv för människor han älskar. Jag skulle utan tvekan ge Dig mitt liv om Du behövde det.

Det jag började skriva för just nu, var en stark känsla som for genom kroppen att jag vill ha Dig. Och jag vet att jag har sagt det förut, och om Du trott jag menat det förr så ska du veta hur mycket jag menar det nu. Det är inte bara jag som behöver Dig, det är hela min kropp. Mitt huvud, min själ och mitt hjärta. Varenda sekund utan Dig är sekunder som blir till minuter som inte känns värda att leva. Varför ska jag finnas när jag inte kan vara med Dig? Vi har varit med varandra varje dag, och de två nätter jag har tvingats sova utan Dig har gjort ont i mig och jag vill aldrig behöva vara ensam. Jag vet att fler nätter kommer, men Du ska veta att Du betyder allt för mig. Jag vet att Du säger att Du brukar ligga vaken på kvällen och fundera på vad Du ska göra för mig för att behålla mig, men Älskling, Du är mer än nog för mig som Du är. Det är bara Dig jag vill ha. Dig, Precis som Du är! Och Tack, ska Du ha för att Du förgyller mina trista vardagar med Ditt underbara leénde och Dina blåa ögon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0