Måndag!

Har varit ledig två dagar i rad nu, det är inte ofta det händer! Men det har jag behövt. Hinner inte skriva så mycket för jag ska städa lite och sen mysa med John :) Hade en jättemysig natt i älvsbyn med honom inatt, så nu ska vi väl försöka slå den kanske ;D Har ju inte blivit något pdol för oss i helgen, vi kände att vi bara ville vara med varandra, så det är det vi gjort hela helgen. Inget intressant kanske för någon annan, men jag är så över öronen förälskad så det är så mysigt att vara med honom hela tiden! Han gör mig så förbannat fånigt lycklig :) Idag har vi varit på skeppet i piteå, sett aqua mega-film och myst! Hann förbi min farbror i hans stuga också där vi hade en tävling om vem som kunde rita av Wilma finast! haha ska visa en bild sen.. jag tror John vann :D haha!

Sov gott alla, nu ska jag tok-mysa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0