Magont och måsten.

Jag har så ont i magen idag, jag är ensam hemma och det känns inte alls bra. Jag pratar inte så mycket och jag är bara på dåligt humör. Att jag kan bli så här konstig efter bara ett par timmar utan John. Jag ska nog försöka ta tag i några "måstegöra-uppgifter", men känner jag mig själv rätt så kommer det sluta halv-gjort och jag kommer fara ut och springa, duscha och sen lägga mig och se desperate houswives. Men jag skulle behöva städa upp lite, diska och göra rent till Max i alla fall.

Måste skryta lite om valpen jag och John har nu, hon är så fantastiskt duktig. Hon kommer nog bli lika fin när hon blir äldre som Pandora var. Vi har henne altid lös och hon lyssnar oftast jättebra! Jag var i Älvsbyn igår hela dagen medans John jobbade, var först med Jonas och Oskar vid älven där man kan bada, vad-det-nu-heter, och sen gick jag runt på byn med Wilma lite. Hon följde mig överallt och stannade precis när jag stannade. Duktiga, underbara lilla lurvis-björn :)

John stannade i Älvsbyn till imorrn, han ska ju jobba klockan 07.30 imorgon också, så det var ju ingen idé att han följde med tillbaka när jag ändå jobbar... tänk att 5 månader kan gå så fort. Och när vi bara har varit ifrån varandra ett fåtal dagar så gör det nätterna vi måste sova ifrån varandra så jävla outhärdliga. Det är otroligt att vi inte är ett dugg less på varandra ännu, det kan ju bara betyda att vi verkligen passar perfekt ihop, och det är det jag vill tro.

John, jag vill bli gammal med dig. 

Jag har bokat in en överraskning till oss den 31 juli :) hihi, det ska bli himla spännande att se vad han säger om den. Men vi måste kliva upp klockan 7 och hans morgonhumör är väl inte alltid det bästa även om han försöker. Men jag tror det kommer bli riktigt bra :)

Nu ska jag ut med Wilma en sväng i skogen, sen ska jag försöka städa ;P

yee yee, peace and love bro!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Är du i Älvsbyn ofta? Hör av dig om du ska dit kanske jag kan komma! =D

2009-07-15 @ 18:24:25
URL: http://angiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0