Jai ho!

Jaha, då har man varit ute och sprungit och dödat en timme av min ensamma kväll. Jag verkligen hatar att det här med att sova ensam har blivit till en rutin under dom tre veckorna som John har jobbat i Älvsbyn...

Nu ska jag ta och hämta tvätten från tvättstugan, en tröja som olyckligtvis blivit spilld vin på av J förra helgen när vi skulle vara salongs och blev jättefulla ^^ men det gör inget, ska se om den är vit igen nu :) Sen ska jag länga mig i sängen och se en av mina älskade desperate houswives-säsonger. Jag gillar igentligen inte serier, men desperate houswives måste ju vara den överlägset bästa serien som någonsin gjorts. Sen är ju Eva Longoria en av dom två kvinnor i hela världen som är lite snyggare än mig ;) mohaha, nu var jag dryg :)

Ska försöka sova tidigt ikväll också, för imorrn efter jobbet är det personalfest och sen är det LULEKALASET! Sandra kommer upp, and it's gonna be a night to remember!! Eller helg till och med ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0