HAHA

Just de ja, skulle ju berätta vad som hände igår också...

Jag och John kom hem till lägenheten i Luleå vid halv elva-tiden på kvällen och eftersom jag skulle jobba idag var jag tvungen att ställa mig och laga mat för att ha med mig lunch. Vi hade wok-grönsaker i frysen så John kokade ris åt mig (eftersom jag inte är så bra på det själv, lyckas alltid bränna det) och så gjorde jag en supergod gryta med grönsaker och jordnötter. Och när allt var nästan klart ställde vi oss vid spisen och kramades och pussades. Det slutade så här:



Det var min goda gryta det :( John råkade veva ner den när vi kramades, men han var så söt när han stod där och tittade på golvet med underläppen som putade så jag var tvungen att börja skratta. Jag fick äta köttbullar och ris med ketchup idag på jobb, och jag som är allergisk mot tiomater. Så det kan gå, va? :P


Kommentarer
Postat av: JOANNA

neeej haha!



självklart kan jag det, gör det nu=)

2009-07-20 @ 22:57:16
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: N O E S C A P E

Oj.. :S

2009-07-21 @ 11:24:44
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0