Gaaahh!!

Jag blir galen på alla prylar och tekniska saker som John har. Nu är det så att vi har ett par högtalare till datorm som står på skrivbordet (ett par viktiga creative aspire 265 :P ) jaa, och så har John ett par sånna sviiindyra stora högtalare och en förstärkare. Musiken brukar i vanliga fall komma ur dom 14567724547ggr bättre och större högtalarna, men nu så kommer det ur skithögtalarna som står på skrivbordet. Vad gör jag? Kan ju inte förstöra blink 182, nirvana och beyoncé i dom här högtalarna. Nej, jag får helt enkelt vänta tills jag får hjälp. Om jag så ska måsta vänta till halv tio ikväll då John slutar. Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge, eller?





Kolla, man ser ju vilka som man vill lyssna ur, och inte fan är det dom på den första bilden.
Får kanske bara ta och spela lite world tour tills vidare...


John, kom hem. Jag klarar mig dåligt utan dig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0