BBB, lulekalaset.

Jaa, de börjar bli en riktig kalasstämning på stan nu. Ikväll har jag ju varit på firmafest, eller ja... personalmiddag skulle ,am väl kunna kalla det. Vi har varit på Bistro Bar och Brygga och ätit god mat och druckit vin :) Riktigt trevligt faktiskt. även om det blev en tidig kväll för min del. Ska ju dels upp och jobba imorrn och så hade jag ingen lust att stanna ute när inte John är med mig. Ingenting är lika roligt utan honom. Hade på mig den nya snygga tiger-klänningen ikväll som jag inte har någon bild på, men det kommer säkert ;D Nu ska jag  lägga mig och se mitt älskade desperate houswives igen :D

Imorrn kommer du hem älskling, allt är tomt utan dig <3


mina arbetkollegor :) Bäst är vi :)


GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0