4 månader med John <3

Jaa, idag firar jag och älskling 4 månader, det kanske inte låter så länge, men vi har varit med varandra nästan varje dag, bortsett från kanske 5 dagar, Så 4 månader minus 5 dagar blir ganska länge :D Vi bor ju tillsammans, har både hund och kanin, playstation 3 och bil :) Så man kan ju säga att vi har kommit ganska långt på 4 månader :) Vi har varit utomlans också, på Kreta!
Jag älskar John onödigt mycket :)

Just nu sitter snyggingen och spelar trummor, world tour på ovannämnda ps3, jag ska gå och hämta tvätt i tvättstugan och sen ska vi se första sagan om ringen-filmen :D Ska äta lite gräddglass också, MMmm! :)
Johns kommetar nyss:
"Jäääävlar, 15% på hard, fy fan vad bra jag är, äger ju låten!"
haha sötis :)




Ikväll blir det lite mer bilder från helgen också när Angelica lägger ut på pixbox :)

seeya, nu ska jag ge gubben min en stor puss på munnen :)

SMACK!

Kommentarer
Postat av: sannie

Hej, hur har din dag varit?

hoppas den har vart bra ^^

ta hand om dig

mvh Sannie <3

2009-07-20 @ 20:38:14
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0