Varmt, varamare, varmast... varmastare?

Det är superhärligt väder i Luleå idag. Jag, John och Jonas har varit och badat vid f21-stranden med Wilma. Ganska mysigt var det, och nu är John och ska skjutsa sin syster Lisa till flygplatsen för hon ska hem till Sthlm. Jag och Wilma är hos pappa på bredviken och ligger och solar. Min lillebror Emil som är 5 år sitter bredvid mig och säger att jag ska prova spela hans dataspel Guild Wars, nå liknande wow ser det ut som, men jag tror jag passar på den :P

Wilma blev nyss stucken av ett bi på nosen när hon högg efter det, haha. Stackars liten. Får hålla lite extra koll på nosen hennes nu så att den inte sväller upp! Nu ska jag ut och äta en piggelin, sola lite till och sen bara vänta på att världens underbaraste pojkvän ska komma tillbaka och hämta mig :) Saknar honom redan! Ikväll blir det mys-mys-mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0