Värdesaker...

... haha jaa, 280 kronor, vad sksa jag säga. Det var ju ingen förmögenhet precis för den lilla metallbiten :) Men alltid är det nåt! Ingenting av större värde tydligen... när vi lika var inne på guldsmedsaffären så tittade vi och provade en massa andra ringar :) Den dagen jag och John ska förlova oss så vill jag att det ska vara ringar med lite mönster i. Vill inte ha några vanliga släta som ser ut som om dom är köpta på glitter :P Kan bara tänka på dom jag och Sandra köpte där som var släta för att vi skulle slippa killarna på krogen :D haha! Nå, jag hittade en jättefin med löv på, men John tyckte den var gay, vad är som det? Hur kan en ring vara gay? Sen hittade vi en massa andra som var fina :) Jag tog hem en hel bok nästan med en massa bilder :P Jag hade nog velat förlova mig på halloween, det hade varit coolt ;D Eller nyår.. men inte iår. Sist det var så var det ju inte så värst bra för någon av oss, fjortisförlovningar är nog inte min grej riktigt. Men alla ska vi vandra den stigen :D haha, nåja. Den här gången är det ju faktiskt på riktigt, så vi båda tycker att vi ska göra det till något speciellt :) Känns så bra att ha hittat någon att dela resten av sitt liv med :) Det här blir förhoppningsvis sista gången vi förlovar oss och då ska det ju vara speciellt ;D Ett halvår går så jävla fort.. vi var ju nyss i Norge och jobbade på telenor? Och snart bor vi i boden med ny inredd lägenhet och fast jobb. Ja, herre gud!

På tal om livet och tid och allt det där, så var en av mina kära kusiner från Costa Rica in på Hanséns idag. Han är så charmig Magnus med sina pussar och kramar :) Han tyckte ivartfall att jag och John skulle ta oss råd att komma ner till dom i sydamerika och hälsa på. Och det ska vi tamejfan göra också!

Nu ska jag springa och laga färdigt maten innan John kommer ut ur duschen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0