Paltdag hos mormor :)

Nu ska jag och John iväg till min mormor och äta palt! En del av släkten skulle visst också komma dit :) Det ska bli riktigt mysigt, men framför allt gott ;P Jag har så väldigt stor släkt och alla ä väldigt utspridda mellan Sverige och Costa Rica, så det ska bli trevligt att träffa några av dom idag :) Favvo-kusin Magnus är ju hemma från syd-amerika nu, så han ska nog också komma!

Sen ska vi nog bara ha en lugn kväll, lyssna på mer Harry Potter skulle jag tro ;D

Och på torsdag blir det nog att ta en fika på Holms :) MUMS!




Föresten så har jag och min bättre hälft konstaterat att sommaren är slut :(
Himla trist tycker jag.. den är alldeles för kort!
Men vi har hunnit med en massa skoj !
Vad hände sommarn 2009?
;D














Hoppas det blir lika många fina minnen nästa sommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0