Man är dum!

Sitter just här och gnäller på mig själv för att alla är så dåliga på att lägga ut bilder påå bloggen, så klickar jag mig in på min egen blogg och ser att jag är ju fan inte bättre! Haha, skämdes lite, även om de bloggare som jag varit inne på aldrig kommer få veta :) såå, nu ska jag lägga upp lite bilder,,,de som är lite synd är att jag har ju hett sönder n95:en så de blir inte så många nya bilder. Använder för tillfället Johns gamla telefon som inte ens har kamera :( Så, tills han kommer hem så jag kan låna hans n95 så blir det bara gamla bilder :) Men det är ju lite som en nostalgi-tripp. Jag och Sandra satt och kollade på gamla bilder på lulekalaset och John och Jonas blev nog ganska less som vi satt och skrattade åt intern-grejer dom inte hade någon aning om vad som var kul :D wihoo, Sandra - vi är bäst helt enkelt :)

Imorrn kommer bästaste hem <3















Måste ju vara svårt att vara snyggare än mig!
Säger det igen, finns bara Eva Longoria och Jessica Alba.
Jaa, jag vill ju inte skryta, men det är ganska coolt att vara tredje snyggast i världen!

hahahaha

Kommentarer
Postat av: Angelica

Diva=P Puss

2009-08-07 @ 11:01:05
URL: http://angiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0