Mamma Sara & Pappa John.

Jag och John har föresten "köpt en barn på avbetalning", som han säger det. Vi har skaffat oss ett fadderbarn i latin-amerika :) 200 kronor i månaden också gör vi något litet barns liv bättre :) Jag tycker det är jätteviktigt att göra något man kan för dom som inte har det så bra. Vi har ett speciellt barn som får våra pengar och leksaker och kläder vi skickar! Tillbaka får vi information om hur dom har det och nån bild och en eller annan teckning som barnet har gjort :)

http://www.sos-barnbyar.se/




Jag hade gärna rest ut i världen som volontär i ett par månader, men det är en ganska stor uppoffring och jag måste nog börja med något lite mindre, för just nu är jag ju fast med jobb och samvbo och hund och sådär :) Hoppas John vill följa med om jag bestämmer mig för att fara ut på en sån resa någon gång...

Ikväll ska vi se public enemies och mysa, jag tror den filmen är bra!

Wilma är nyduschad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0