Lyckligast i världen...

...jaa, de är nog jag! Jag har en underbar pojkvän, världens bästa faktiskt. fast det säger väl alla? Men jag har det verkligen, så ni andra kan bara slänga era pojkvänner i någon sopkorg nånstans för dom kommer aldrig bli lika bra som John ändå! Och han ska jag ha resten av mitt liv, synd för er ;> mohaha.

Nu ska jag gå och möta John efter jobbet! Hans sisteli-sista dag på jobb, tjalala.
Jag ska ge honom en stor kram och berätta att han har varit så duktig! En puss kanske han får också om han har tur. Sen åker vi tillbaka hem till luleå!
Jag ska bara fixa till mig lite först.. har just duschat :)

Kan inte låta bli att tänka varje gång jag skriver in min mejladress när jag loggar in här och på facebook,
[email protected]
hmm... är det bara jag?
Jag är ganska säker på att jag inte är ensam om det.
Även om nu dom flesta andra skriver något annat än sirapssara först :D


Adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0