Lördag = godisdag!

När jag var liten älskade jag verkligen lördagar, det var dagen jag fick äta hur mycket godis och glass jag ville, tills jag fick ont i magen! Vi brukade alltid sitta hela familjen och äta gott och se på antingen film eller typ Robinson. Ja,det var tider det ;)


Ikväll ska jag och John mysa istället och det är faktiskt lika härligt, om inte ännu bättre! Han är som söt den där pojken :) Igår låg vi i sängen och pratade om det mesta, bland annat Norge och allt vi hunnit göra tillsammans. Vi kom fram till att allt känns så bra när vi är tillsammans och det är verkligen sant! Jag vet att alla par har bråk och tjaffs, men inte jag och John, peppar peppar :p Nog vet jag att vi kommer ha våra stunder då vi inte drar jämt, men jag känner mig så jäkla fjantigt lycklig med honom! Vi är alltid bästa vänner, pratar om allt och har så fantastiskt mysigt tillsammans! Trodde inte man kunde hitta någon man passar så fruktansvärt bra tillsammans med. Han brukar säga att han ska gifta mig och barna mig och husa mig och det ska han ju bara göra, om några år ;) Med tanke på att han aldrig mött någon tidigare som han skulle kunnat se som mamma till sina barn, så känner jag mig väldigt speciell :),

Ursäkta allt prat om John, men det är för att mit liv kretsar runt honom!


Nu ska jag jobba :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0