Kom ihåg mig

Har just legat och tittat på best of Idol 2004-2007 med John. Finns ganska många roliga saker där som man kan ligga och skratta åt. John står just nu och sjunger egna texter till Lars Winnerbäck och ska laga mat. Ganska söt är han ju.
"Igår var jag ute och körde med min fina bil och alla bara tittade på min bil, men dom fååår inte! You'll never get this, you'll never get this!" Tog en stund innan jag förstog att John reflekterade till våran nyktra kväll på krogen igår med dom meningarna. haha, jaa, han är som rolig :) Nyss när jag skulle logga in på bloggen så kom han och sa: Jaa, alltså det hade ju verkligen varit super-sjysst om jag får behålla dig, verkligen."  jaa, vad svarar man som på det? klart han får!

I övrigt är det som vanligt, underbart, fantastiskt..
Ja, nu bytte det över till The Ark på foobar.
Fortfarande John med egna texter,
men nu har han också lagt till trummor.
Har nog bara en vettig kommentar till det:
It takes a fool to remain sane


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0