Karpe Diem

Sitter och lyssnar på den norska gruppen Karpe Diem, låten vestkantsvartinga. John diskar. Vi ska snart mysa ner oss i soffan med lite glass och en bra film :) Eller det är vad jag hoppas på ;P John är visst lite sliten idag. Men han är ju ledig, det är bara jag som jobbar, så en film borde han orka med :)

Imorrn ska John gå på guldsmedsaffären och bli av med sin gamla förlovningsring som han har haft i en skrivbordslåda hur länge som helst ;P Cash flow! Blir det fest då i helgen kanske? ahhhahh, njaaa. Blir nog lugnt ändå. Kanske en god middag :)

Nuuuu var han klar, nu ska jag hoppa på sötaste i sängen <3


Luleå stad.


På väg till boden alive tror jag bestämt, eller om det var farmen?


Mmm... Jelly Beans!


En dag när John var bakis och jag tyckte synd om honom,
tog hem max-mat och en massa paket!


Stall-Saran


Höööres ;>

Kommentarer
Postat av: bitte

sköna bilder

2009-08-12 @ 23:28:51
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0