Jag vet att man inte ska klaga, men...

...idag är det så jävla varmt så det knappt går att vara ute!

Igår när John slutade var vi förbi kyrkogården... hälsade på hans pappa och lämnade en liten blomma. Tror inte han har varit där på flera år. Jag tycker det är så hemskt sånt där, att besöka gravar och tänka på någon som stått en så pass nära som man aldrig mer kommer få träffa. Förstår inte att John orkar vara så stark, även om det var många år sedan. Jag blev ledsen när vi stod där och tittade på alla fina gravar och började fundera en massa... Det satte mig i ett rejält vemod ett tag framåt, men det gick över tack vare älskade underbara John! Senare på kvällen var vi bara ute hos Simon i hans hus och spelade tv-spel och lyssnade på musik. John ville elda hela kvällen men det blev aldrig av ;P Natten var supermysig och John har varit så jävla söt när han har vaknat en massa gånger och sagt att han är så jättekär i mig :D det pirrar i hela kroppen när jag tänker på honom :) Nu är han och jobbar... slutar halv tio ikväll. Men det här är sista dagen för honom så nu blir det inget mer att jag ska måsta sova ensam för att han är i älvsbyn! Wohoo! Det har varit en jobbig månad!

Nu ska jag och våran svettiga lilla hund ta en promenad igen tror jag.. om vi orkar i den här värmen. Annars blir det nog att ligga på gräset. Ska försöka få med Jonas och bada en sväng i älven när han kommer hem från havsbadet.

Ikväll åker vi tillbaka hem till Luleå och ska nog mest mysa hela kvällen :) Imorgon är vi båda lediga..får de vad dagen bjuder på. Jag är då nöjd så länge jag får vara med John :)

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0