Jag är så glad :)

... för igår när jag kom hem från min promenad/spring-tur med Wilma vid halv 12 på kvällen så när jag kommer upp till lägenhetsdörren i trapphuset så ser jag att dörren är upplåst! Mitt hjärta hoppade över ett slag och min första tanke var att John hade kommit hem, men så slog det mig att jag kanske glömt att låsa dörren? Men när jag öppnade dörren så stod underbaraste, vackraste John i hallen och tittade på mig med en ledsen blick och jag kastade mig i hans famn! Jäääävlar, vad jag hade saknat honom den här gången. Han sa att han trodde jag dragit iväg nån stans långt bort och jag hade lämnat mobilen hemma. Stackars underbara vännen hade stått där och varit orolig. Han hade till och med lämnat en lapp på sängen där det stod att han hade varit hemma. Det blev ingen längre sväng eftersom han bara var med Oskar som skulle skjutsa Maito på krogen, men kvällen blev underbar! Shit vad besviken jag hade blivit om jag bara hade glömt att låsa dörren, eller ännu värre.. om jag kommit hem och sett lappen på sängen!

Älskade, älskade John <3

Kommentarer
Postat av: Michelle

Han var förbi igår och hämtade dina Jeans :D

2009-08-06 @ 11:25:24
URL: http://busungeeh.blogg.se/
Postat av: Michelle

Okej, ingen bråska .. vad ska ni göra här i byn för roligt då? :)

2009-08-06 @ 22:58:00
URL: http://busungeeh.blogg.se/
Postat av: Michelle

Ja vi har de ganska lika .. Har också en John som jobbar varenda helg och lämnar min helt lonley om kvällar och nätter ... Du och jag får parta någon helg, ensamma flickvänner som vi är :) Puss

2009-08-07 @ 19:01:44
URL: http://busungeeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0