Ingen som bryr sig.

Jag har skrivit en dikt.
Den heter "sköt ditt liv så sköter jag mitt"
Den går ungefär såhär:

Rosor är röda,
violer är blå.
Jag är 21,
min man är 42.



Jag bloggar för min egen skull och för mina vänner.
Jag bloggar inte för dig, klarar du inte av att hantera det som står här,
utan att pika allt jag skriver i din egen blogg,
så kanske du ska ta en öl och fundera på om du ska fortsätta.
Skriv i din blogg om det som händer i ditt liv istället,
för ärligt talat är det ingen som tar åt sig av det du skriver.



Okej, det här inlägget blev ju inte så mycket om mig och mitt..
Men ibland måste man nog bara säga ifrån tror jag :)
Jag bryr mig faktiskt inte så hårt,
tror inte någon av oss gör det.
Och jag orkar inte med några fjantiga bråk.
För imorrn ska jag äta palt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0