Harstad!

John och jag har haft för mycket att göra den senaste tiden så jag har inte hunnit blogga nåt! Lördagen var vi i alla fall på pentryt i piteå och partade! Hade en riktigt skoj kväll faktiskt! Och söndagen tog vi det lugnt, åt oxfilé på spett på tres corona och sen grillade vi kött hos mamma med potatisgratäng :) På måndagen ringde dom från Norge och bekräftade att vi har fått jobbet på Telenor i Harstad, så den här veckan har gått åt till att planera vad vi ska ha med oss, vad som måste inköpas och fixat det sista med boendet :) Vi har hittat en liten lägenhet, eller hybel som det heter i Norge, som vi ska bo i :) Så här ser det ut:


 



 



 


Vi bor på källarenvåningen, den vita dörren bakom bilen är våran ingång :)

Jag tror verkligen vi kommer trivas jättebra, och vi båda längtar en massa tills vi ska fara!
Så nästa fredag, om en vecka alltså rullar tåget mot narvik! Så ska vi festa i Harstad
under helgen så att vi kan se oss om kring och kanske träffa lite folk!
John är på köpa-sig-en-laptop-humör :)
Han är sötast :)

Imorrn och på lördag är det fest här också, vi ska hitta på något busigt imorrn jag och John,
eftersom att jag är ledig hela dagen vilket jag inte var idag. Fick ett samtal kvart över 8 imorse att
jag skulle börja jobba klockan halv tio, men det gick bra!
Så imorrn blir det bus på hög nivå, sådär som bara jag och Jonh kan ;D

Jag har föresten klippt mig!
Jätteskönt att ha ganska kort hår igen,
och framför allt härligt att tunna ut det!
Jag har så jävulst mycket hår och det blir ju så varmt!
Men nu är det lätt att sköta :)

Jag är allergisk mot nåt här inne känner jag,
är snuvig som satan och kliar i ögonen...
Hmmm....
Säkert allt damm!
Damn it!



Kommentarer
Postat av: ancha och tova

Hej hej! Så det blir Norge igen? kul :-)

Då får din lilla vovve där borta bli vän med Vilma då =)

2009-08-30 @ 21:20:54
URL: http://contikki.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0