Fredag stavas P-A-R-T-Y!

Jaiho! Ja, ikväll ska jag och John ut på galej.
Vi hade först bestämt oss för att vara nyktra.
I alla fall ikväll, eftersom att en kompis till mig fyller år imorrn,
så det blir garanterat fest imorgon också.
Men idag när John mötte mig på lunchen,
så frågade jag honom om han kunde hämta mig efter jobbet.
"Jaa, bara jag inte har korkat redan då!"
"Jaha, ska vi dricka ikväll...?"
"Jaa, vi ska ju på Allstar!!"
Ja, och på den vägen är det nu när vi sitter här och dricker vin & cider :)
Vi ses väl i dimman ikväll? ;D
Fast jag har ju jobb imorrn,
så allt för hårt blir det ju inte.
Catch ya on the flipsyde ;>







Har ingen bra bild på John, för han är inte supersnygg ännu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0