Bakfylla = Tekken 5 + Pizza

Jag och John och Jonas ligger hemma hos oss och spelar tekken så att fingrarna värker. Det är väl i stort sett det vi har gjort hela dagen. Igår var det ganska mycket folk här, vi var på BBB sen på kvällen! En riktigt skoj kväll faktiskt, trots incidenten, eller vad jag ska kalla den. Jävligt onödigt med en kniv i ryggen sådär. Stämningen kommer nog inte vara den bästa mellan dom två vännerna efter gårdagen.. synd tycker jag. Kan inte låta bli att ha lite dåligt samvete och tycka synd om John,  men det borde jag ju inte ha eftersom att jag inte har gjort något.. men som sagt, synd. Men vatten rinner under broarna som man brukar säga och jag hoppas tiden kan fixa det!

I alla fall, så har dagen idag bestått mest av sängliggande, film och en sväng förbi pappa och spela xbox, och pussa på min minsta lillebror Emil som är söt som en sockerkaka :) Inte allför olik John som han såg ut när han var liten!

 

Jag har börjat fundera ganska mycket på vad jag ska ha med till Norge, har inte bestämt något fötutom ps3:et, minidatorn och kläder. Vi har bestämt att inte ha så stor packning med oss, så jag ska försöka rensa ut :) Jag har så jävla mycket kläder från Hanséns också. Blir ju så när jag jobbar. Men tur jag har en del vänner som mer än gärna ärver dom efter mig :D

Nu ska jag lägga mig i sängen med John och så ska vi slå på bedtime stories som dom har varit och hyrt!
Jonas ska sova på vårat golv till imorgon :)

Imorrn tror jag vi ska tvätta kläder och sånt innan Norge.


Later, dude.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi alltså om du inte har plats för alla kläder så kan jag ju vakta dom åt dig tills du kommer hem och behöver dom igen;D

2009-08-30 @ 23:46:45
URL: http://saz89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0