5 månader <3

Idag har jag och John varit tillsammans i fem månader :)
Det känns som att det är mycket längre, men man hinner göra mycket på den tiden.
Ikväll ska vi ut och äta och sen mysa som bara den =)
Jag har lust att äta på pastabacken,
för det ahr vi sagt länge att vi ska göra.
Men när vi har varit där så har det antingen varit stängt,
eller så har något annat varit i vägen.
Så nu hoppas jag vi kan äta där,
dom har så ruggigt god mat :)


Igår var vi och fikade på Holms konditori,
John köpte en hel prinsess-tårta!
Han åt upp halva alldeles ensam,
jag åt två chokladbollar ;P
Men den andra halvan lämnade vi hos pappa!
Den gick garanterat åt hemma hos dom!
Min pappa och min pojkvän är kak-bull-tårt-monster (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0