Sommerfugler ~*~

Jag har fjärilar i magen :) Eller sommerfugler som det så vackert heter på norska :D dom är så flink på att hitta på bra ord på olika saker ;> Men sommerfugl är ett ganska gulligt ord hur som helst :) Jag mår bra idag, det är fint väder och jag har vart ute och gått typ 45 nu på morgonen. Det som är bra med Finnsnes är att det finns så mycket backar. Vars man än går så är det uppförsbacke och man tränar automatiskt ^^ Jag som ska ut i badsäsongen snart kan ju behöva lite work-out ;D

I förrgår var jag och John ute och gick och så började det snöa, riktig sån kramsnö :D Så vi kunde inte hålla oss från att bygga en snögubbe och jag skojar inte när jag säger att den blev 2,5 meter hög! Sviiinstor blev den :D Vi hade problem med att få upp kroppen på den största snöbollen, men kul hade vi :) Och den blev nästan lite läskig när den var klar :P Det kommer ut bilder på Johns pixbox tror jag bestämt, så fort pixbox kommer igång igen vill säga...

Åh, jag längtar så himlarns mycket till sommaren nu :) Ibland när jag börjar tänka på det så rycker det typ i hela kroppen, mina sommerfugler fladdrar en massa och jag bara ler typ ;D ja, ni vet säkert hur det känns. Sommaren 2009 kommer bli en riktigt härligt underbar sommar, det känner jag på mig! Ps till mig själv: gå tillbaka till detta inlägg i slutet av augusti och se om du hade rätt ;>

Jag och J har fixat lägenhet i Luleå, på porsön :) Där ska vi bo under tre månader medans vi jobbar och tjänar in dom extra sista slantarna under sommaren och sen till hösten blir det förhoppningsvis att dra till varmare breddgrader och bara må gott i ett par månader ;D Åh, John. Jag tycker om dig :)



Sommerfugl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0