Nu känner jag för att blogga!

Somehow everything's gonna fall right into place,
If we only had a way to make it all fall faster everyday.
If only time flew like a dove,
Will god make it fly faster than I'm falling in love.

This time we're not giving up,
Let's make it last forever,
Screaming "Hallelujah".
We'll make it last forever.

Åh, jag är så glad just nu. Du ska veta att Du lyser upp mitt liv bara med att finnas till, Din närvaro gör mig lycklig och det var länge sedan jag kände så här. Jag känner verkligen att det är på riktigt! Jag litar på dig och jag törs verkligen släppa efter på min känslor och låta allt bara rinna över! Jag tycker så mycket om Dig, Du får mig att känna mig speciell! Jag tror att du och jag kommer gå långt tillsammans, för jag vill det och jag litar på att du kommer finnas för mig.
John, du är fantastisk <3


Jaa, och nu när jag är så glad som jag är, och känner för att blogga...
Vad betyder det igentligen?
HAHA, Jag bloggar aldrig när jag är glad :)
Ja, du gör något med mig. Din persolnlighet och allt som du är gör att jag känner att
jag är på väg tillbaka till den där gamla Saran, den där som jag inte riktigt kommer ihåg,
för det var allt för många år sedan hon fanns inom mig.. men nu får du mig att komma ihåg henne..
sakta men säkert kommer hon ta över mig och för första gången på länge är jag riktigt, förbannat lycklig att jag lever :D
För första gången på fem år är livet underbart igen!
Allt tack vare dig.

Hade jag haft en av dom fina bilderna som finns på dig så hade jag haft en här
'
'
'
'
'
Men det har jag inte. Så den här får duga =)




PUSSPUSSSPUSSSPUSSSPUSSSPUSSPUSSSSSS! =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sweet sweet cleo me like;)

Jag är så sjukt taggad!!

Fan vad skoj vi ska ha;M

2009-04-07 @ 16:46:11
URL: http://saz89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0