Lite att göra?

Sitter här och funderar lite på mitt liv och sådär :) Och kom in på någons blogg som hade det här testet.. jag brukar ivanligafall inte gör sånt här, men nu har jag inte så mycket annat att göra så jag tänkte pröva mig på en ;)
Som jag förstog det så ska varje fråga besvaras av samma bokstav som den första i mitt namn ;P


1. Vad heter du? Sara
2. Ett ord på 4 bokstäver? Suga?
3. Flicknamn? Sandra
4. Pojknamn? Simon
5. Yrke? Snickare
6. Färg? Snorgrön
7. Klädesplagg? Sockar
8. Mat? Sallad
9. Sak i badrummet? Shampoo
10. Plats/stad? Stockholm
11. Orsak att vara sen? Soppatorsk
12. Något man skriker? Skynda!
13. Film? Se7en
14. Något man dricker? Sprit
15. Band? Spice girls
16. Djur? Snigel
17. Gatunamn? Storgatan
18. Bil? Subaru
19. Sång? So what
20. Aktivitet med mer än 1 deltagare:  Sex


haha sedär, det var ju ändå lite kul :) Jag tror att sånt där berättar ganska mycket om hur en människa är ;)
Jag tror jag ska göra en till bara för att ^^ Snor en av Sandra...

Besvara dessa frågor enbart med låttitlarna från en och samma artist. Undvik att upprepa en låttitel.
Jag hade också velat ta Pink, men jag får komma på nån annan :P


Är du kvinna eller man: X&Y
Beskriv dig själv: A rush of blood to the head
Vad tycker du om dig själv: Sparks
Beskriv var du bor för tillfället: In my place
Om du kunde åka någonstans, var skulle du åka: Amsterdam
Favoritfärdmedel: High speed
Din bästa vän är:  Green eyes
Din favoritfärg är: Yellow
Hur är vädret: Daylight
Favorittid på dagen: Hardest part
Om ditt liv var en tv-serie vad skulle den då heta: Life in technicolor
Vad är livet för dig: A whisper
Det bästa rådet du kan ge: We never change
Om du fick byta namn, vad skulle du heta då: Shiver
Favoritmat: Strawberry swing
Dagens tanke: Everything's not lost
Hur skulle du vilja dö: Death will never conquer
Din själs nuvarande tillstånd: Viva la vida
Felen du kan leva med: White shadows
Ditt motto: Life is for living




Nu ska jag svara i telefon :)

PUSS

ps, de är typ bara 33 dagar kvar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0