32 dagar kvar...

... jaa, nu är det bara 32 dagar kvar tills jag får åka hem. Ska bli så jävla skönt att flytta hem till Sverige igen. Jag tror inte att alla förstår så mycket jag längtar efter alla hemma och sommar i Luleå och hela kittet :) Jag räknar dagarna som små barn räknar till julafton ;P okej... som jag också räknar dagarna till julafton :P haha Jaa, och imorgon kommer mamma och hälsar på till Finnsnes. Måste städa lite ikväll så att hon inte får en shock när hon ser mitt ovh Johns rum ;D haha

Igårkväll var jag och John ute på en kvällspromenad och vi gick runt på Finnsnes. I ett dike en bit bort hittade vi världens mysigaste lilla damm, en perfekt liten pöl om man hade vart en groda, eller en frosk som det så fint heter på norska :D haha jag hade bott i den om jag vart en lilten frosk :) Och skaffat familj där och små rumpetroll (grodyngel) ^^ Jaa, dom är roliga norrmännen med sina namn på saker och ting :)

Åh, och TACK KIM för att du hjälpte mig att fixa ny design på min blogg, jag blev hel-nöjd :)


Neeej, nu är det work-tiime tror jag bestämt. I typ 2 timmar till. Sen ska jag hem och städa som sagt.. :P


Mmm... HAAADEEE!


Kommentarer
Postat av: ester

fin blogg du har. vad händer på valborg?

2009-04-30 @ 14:53:39
URL: http://jonasandester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0