Oh boy!

Oh boy, you make me feel so
Oh boy, you really turn me
on boy, and I don't know what to do
I really really wanna
be with you
like I was before
this distance
between us makes me want you more
and I do mean
you are the cutest boy I've ever seen
and you've got that something
something that I want, something that I need, a dirty little young girls dream


Jag saknar dig, jag saknar dig, saknar dig, saknar dig JAG SAKNAR DIG!
gaaaaaaaaaaaaaaaahhhh!!
Jag blir galen, jag trodde inte jag skulle sakna dig så mycket.
Och jag har gjort bort mig , jag vet.
Det kommer aldrig bli du&jag igen.
Men jag önskar jag kunde få allt ogjort.
Jag saknar dig som fan!
Om det är till nåt försvar, så allt jag gjorde var för att få din uppmärksamhet.
Du brydde dig ju inte om mig.
Vars står jag nu?
Jaa, jag vet inte. Jag vet inte...
Shit, när jag såg dig igår.
Jag fick så jävla ont i magen.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Det är inte som det verkar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0