Skönt med ensamhet ibland!

Jag kom just hem till pappa en snabbis, ska tillbaka "hem" snart. Bor ju hos M för tillfllet i hans lägga och nu är han i korsträsk till på fredag och blir frisk :) Det är lite ensamt, det måste jag säga. Såg "the eye" nyss och den var obehaglig ^^
Men jag har ju kattungarna iaf, det är huvudsaken! Så helt ensam är jag ju faktiskt inte igentligen. Och nu skickade jag just iväg CV:et till Therese i Norge, och det är nog ganska säkert att jag får jobbet nu! JIIPPIE!! Ska bli sjukt spännande att flytta iväg alldeles själv nu till ett annat land. Tur att det inte är så långt hem. Hur ska jag klara mig, jag som knappt kan vara själv i Mathias lägenhet :) Imorgon blir det middag med tjejerna, vi ska laga något gott och se en bra film.
Jag var ute och promenerade till Konsum idag och lyckades hyra en film i dom där automaterna :D - grattis, Sara. Teknologi på hög nivå.

Nåja, jag känner att jag också håller på att bli sjuk och det är bäst att fara tillbaka, lägga sig i soffan med lite annanas, en kopp varmt te och BECK-I guds namn . Ha det så bra, alla sjuka och friska, ledsna och glada!

På forhånd takk!    
     Med vennlig hilsen
                 Sara :)




Köpte en ny, egen tandborste föresten.
En röd, med fina blommor!

Kommentarer
Postat av: joleen

Javisst har vi det:) är vi två då?;)

2008-10-29 @ 23:26:53
URL: http://joleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0