Lonely, Lonely night.

Har spenderat kvällen och natten i Mathias lägenhet. Ensam!
Det var tomt utan honom, haha!
 Annars brukar det vara så mycket liv och bus hela tiden. Och snack om inte annat ;>
Du kanske hade rätt, skulle ha följt dig och dansat umeåborna ur balans ;D
Men någon måste ju ta hand om bebisarna vi har nu.
Tur jag hade Tova med mig så jag inte behövde vara helt ensam!
Tova är så söt när hon busar med kattungarna!
 Hon hoppar fram och tillbaka och skäller och katterna bara fräser!
Nu är det bara en vecka kvar tills dom flyttar och då blir det bara lilla Kattfan kvar i lägenheten ^^
Passade på att städa lite också.. kläder är väl till för att hänga i garderoben, right?
Imorgon skulle det komma en kvinna och titta på kattungarna hon ska köpa.
Då får vi väl städa igen som vanligt.
Nejmen våran lägenhet var ju fin, visst darling? :D
hahahaha


Nu ska jag skjutsa Jonatan & Rasmus till nåt kalas.
Tänk när man var liten och gick på discon och kalas med fiskdam hit och dit.
Det var tider det :D




Och DU, du har namnsdag idag :)
Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0